WARNING! Some of the English application (also the grammar) might be wrong as I'm not good enough in English.

Pages

From Me

Did you perform your solah before read the entries on my blog?

The Prophet Muhammad (peace be upon him) said: "A servant of God will remain standing on the Day of Judgment until he is questioned about his (time on earth) and how he used it; about his knowledge and how he utilized it; about his wealth and from where he acquired it and in what (activities) he spent it; and about his body and how he used it." - Al-Tirmidhi, Hadith 148

Saturday 10 December 2011

Teringin Nak Pergi Kedai Mamak !

Annyeong Haseyo ...

Hye ladies and gentleman ,

Nak tanya sikit nie ? Korang pernah pergi kedai mamak tak ? Mesti korang selalu je kan pergi ? Adoi . Tetiba jeles pulak . Korang nak tahu kenapa aku jeles ? Mai sini nak cek nak habaq mai .

Sebenarnya , dalam hidup aku yang berusia 15 tahun nak masuk 16 ni , baru sekali aku pergi kedai mamak . Tu pun Mr. Abah tersalah kedai . Tu pun hampir 9 tahun yang lalu . Tu la kali pertama and kali terakhir aku gi kedai mamak :'(  gi pun just makan roti canai . haih = =' Sedih kan cerita dia ? 

Tu la pasal aku teringin sangat nak pergi kedai mamak . Aku nak have my dinner kat sana . Nak makan mee goreng mamak . nak pekena teh tarik time pepagi je aku x leh minum teh. kan best tu . Boleh tengok orang makan dengan penuh kenikmatan . Orang2 kat kedai mamak pun ramah2 erk ? 

Biasanya kalau aku dinner , aku dinner kat A&W . Makan burger kat dia punyer beranda . Best tu memang best sebab dapat makan western . Tapi muka costumer tu macam ais , kaku . x de senyum sikit pun . tau la duk dalam aircond . tapi tak kan lah sampai beku bibir tuh ! ;p

Korang . Korang . korang . tak leh ke ajak aku gi kedai mamak ? ajak gi tengok bola pun aku tak kisah . Aku kipas-susah-mati Man U . Adoi . teringin sangat ni nak pergi kedai mamak . ajak la saya . ajak la saya . ajak la saya . haih = =' meroyan sat aku !


cc: Encik Goat Girl


No comments: