WARNING! Some of the English application (also the grammar) might be wrong as I'm not good enough in English.

Pages

From Me

Did you perform your solah before read the entries on my blog?

The Prophet Muhammad (peace be upon him) said: "A servant of God will remain standing on the Day of Judgment until he is questioned about his (time on earth) and how he used it; about his knowledge and how he utilized it; about his wealth and from where he acquired it and in what (activities) he spent it; and about his body and how he used it." - Al-Tirmidhi, Hadith 148

Wednesday 23 November 2011

Sweet 15 , kenapa tak percaya ?

Anyeong Haseyo .. Makan nasi tercekik sayur :p

Ogenkidesuka ? Aku sihat tapi berkarat . Eh , tak de la . aku sihat je . Sihat kat luar tapi kat dalam x berapa nak sihat . Haih =_='

Eh , kenapa dengan tajuk entry tu ? Kenapa ? Ada biawak ke ? Eh , bukan tu maksud aku . Kenapa cam pelik jer kan even tak de lah pelik mana pun . saje je  aku nak belit2 kan fakta supaya menjadi auta . kenapa dengan sweet 15 ?

Firstly , aku nak tanya korang , ape function orang letak benda nie ?


sebab aku nak orang tahu berapa umur aku . Aku pun tak letak gambar aku ada pun yang pakai niqa' . itu tak memungkinkan mereka meneka umur aku . so , aku letak la yang tu . so , jangan lah over respect kat aku . aku tak suke la ^^ korang brutal dengan aku , aku boleh trima tapi bila korang over respect kat aku aku tak tahu nak treat korang macam mana . 

lagipun , kalau korang kenal aku yang sebenarnya , aku berjiwa keanak-anakan sampaikan akak aku panggil aku 'Ketua Segala Budak-Budak' . Tak percaya ? Ni buktinya ^^


cube tengok sape kat belakang tu ? ha! tu lah aku . aku kawan dengan budak kecik2 je . aku pun baru 15 . kenapa ? tak percaya ? gambar ni aku amik before PMR examination . masa minggu exam pun aku bermain dengan diorang . ada lagi 3 orang yang tak de kat sini .. huhuhu :)

 aku sangat sukakan budak2 . aku pun tak tahu kenapa . dan aku pernah terfikir nak bukak nursery tau tapi cita2 aku nak jadi arkitek . bila fikir2 balik , kalau jadi nursery 10 tahun akan datang kalau aku bukak nursery mesti kaya kan ? sebab wanita masa tu ramai berkerja . tapi kalau aku jadi babysitter aku tak leh lepas gian nak melukis pelan . tu yang jadi masalah aku . Aku nak jadi arkitek tapi aku nak jugak bukak nursery .

Nota dari Arkitek Comel :-
sorry sebab beta dah lari topik . muahaha :))


2 comments:

Gadis Acoustic's said...

cayalah adik akak ni ketua budak-budak..:)

Syaf Ismail said...

@Si Manis Butterfly

akak pun boleh kalah :P