WARNING! Some of the English application (also the grammar) might be wrong as I'm not good enough in English.

Pages

From Me

Did you perform your solah before read the entries on my blog?

The Prophet Muhammad (peace be upon him) said: "A servant of God will remain standing on the Day of Judgment until he is questioned about his (time on earth) and how he used it; about his knowledge and how he utilized it; about his wealth and from where he acquired it and in what (activities) he spent it; and about his body and how he used it." - Al-Tirmidhi, Hadith 148

Thursday 15 December 2011

Segmen | SAYA , BELOG BUDAK KECIK 2011

BEN ASHAARI

Annyeong Haseyo ,

Hye Ladies n Gentlemen ,

Today , i would like to join Mr Ben Ashaari's segment because aku rasa aku budak kecik lagi :p..

Anyway , aku sangat2 geli hati baca entry Pok Ben . Let's see what he had been said :)

Haaa… Ada adik kecik majukkk .. Suh aku kasi promote blog adik adik kecik atau geng bas sekolah ni haa .. Alahai.. Yelah , Pok Ben buat la yer segmen untuk korang .. Dah Dah .. Tamo majuk majuk .. Buruk rupa … Kalau cam muka Detektif Conan tak pe la gak. Ni cam Sinchan la rupee..  Hehe..Guwau je..

hehe . kata2 di atas menyebabkan aku teringat sikapku yang suke merajuk nie . homai ! dah terlepas cakap dah . :)

back to the business ,

ni dia latar belakang aku :-

i'm sweet 15 . kira PMR posting nie . tengah tunggu result ni . Sepanjang 3 tahun ni dah 3 sekolah dah aku pergi . First di SMKA Tok Jiring . Second di MRSM Kuala Terengganu and the last one is  SMK Bukit Tunggal . Tujuan aku wat blog nie sebab .... sebab ... sebab ... aku nak share pengalaman hidup aku . Plus , aku nak kongsi ilmu yang aku ada . Nak share tips yang orang ajar kat aku . Tapi memandangkan blog aku ni baru beroperasi pada 11/11/11 jadi tak sempat lagi nak bagi tips . Lagipun , bila aku menaip i can feel some prosperity. 

Kenapa blog aku nak dikenali ramai ?
Bila orang kenai blog kita ni kan , depa akan tahu apa yang ada dalam blog kita . So , what we want to share akan tercapai . rasa cam info/tips yang kita bagi tu tersampai jugak kat orang ^^ lagipun , kan pengunjung blog yang menjadikan blog kita berjaya kan ? kan ? kan ?


2 comments:

unknown said...

hai! Selamat berkenalan..

gud luck for result pmr

comel blog ^^
\
http://cerytara.blogspot.com/2011/12/blog-korang-dapat-top-10.html

http://cerytara.blogspot.com/p/stuffs.html

Unknown said...

hello cik adik yang chomel :D cik akak datang singgah sini. Nama akak, Eza boom boom. Salam kenalan buat adik..^_^

tak lama lagi result PMR kuar,hehe.. waaa, mesti nebess giler kan adik.akak harap adik dapat result gempaq. amiin..