WARNING! Some of the English application (also the grammar) might be wrong as I'm not good enough in English.

Pages

From Me

Did you perform your solah before read the entries on my blog?

The Prophet Muhammad (peace be upon him) said: "A servant of God will remain standing on the Day of Judgment until he is questioned about his (time on earth) and how he used it; about his knowledge and how he utilized it; about his wealth and from where he acquired it and in what (activities) he spent it; and about his body and how he used it." - Al-Tirmidhi, Hadith 148

Monday 21 November 2011

Contest | Anugerah Blog & Blogger Paling Popular

Annyeong Haseyo 

Pagi yang sangat sejuk nie , aku terbuka hati nak tengok chatbox . Before this , aku jarang care kat chatbox sebab aku pun tak berapa nak sihat . Then , aku nampak invitation dari Fixx to join his contest . Bila tengok contest terus aku excited , but bila tengok hadiah dia terus aku hilang semangat . Hadiah dia mewah sangat . Kalau menang pun tak mungkin aku terima dia . Bila tengok Wan Hazel join , aku jadi terus takut .



But , bila aku tengok tujuan dia , semangat datang tiba . So , if korang nak join jugak . Kindly , please click here 

|
|
|
|
|
|
\/

For join this contest , follow this rubrics wisely :-






Kini tiba masa aku bercerita tentang blog aku ni :)

Blog ni , diketahui umum pada 11/11/11 . Baru lagi kan ? Aku pilih tarikh cantik sebab nak bagi blog nie lebih bermakna dalam hidup aku . Blog nie adalah 2nd blog aku after the 1st one aku delete disebabkan 'someone' yang jealous dengan blog aku tu . Setelah banyak perkara yang aku lalui dalam dunia blog akhirnya aku mampu mempunyai blog lagi . Blog yang ni aku tersangatlah sayang sampai aku tataw nak describe macam mana . Sehari aku tak tengok blog nie bagaikan hidup aku tak lengkap . Betapa pentingnya blog nie . Aku berterima kasih kepada seorang kakak yang dah banyak berjasa kepada aku dalam dunia blog ni . Blog aku tak de la se'famous' Ben Ashaari , Fatin Liyana or Jejari Runcing , tapi aku tetap bangga . Thats all , thank you >_<

Mangsa tag :-

Nota dari Arkitek Comel :-
Sorry to say , beta masuk contest nie sebab nak berkenalan dengan blogger2 lain jugak .
If beta menang , beta tak nak terima hadiah yang mewah2 . 

>_< XOXO >_<