WARNING! Some of the English application (also the grammar) might be wrong as I'm not good enough in English.

Pages

From Me

Did you perform your solah before read the entries on my blog?

The Prophet Muhammad (peace be upon him) said: "A servant of God will remain standing on the Day of Judgment until he is questioned about his (time on earth) and how he used it; about his knowledge and how he utilized it; about his wealth and from where he acquired it and in what (activities) he spent it; and about his body and how he used it." - Al-Tirmidhi, Hadith 148

Sunday 27 November 2011

Ditinggalkan

Annyeong Haseyo ..

Agensidesuka ? Aku ? Aku baik je ^^ Aku di ditinggalkan ? Ye ke ? Ditinggalkan siapa ? Ditinggalkan kekasih hati pengarang jantung , hati , pedal , hempedu dan semua organ dalaman ? 

Hehehe . Tak de la . Kan aku dah cakap , tuan punyer tanah ni tak de life partner or seangkatan dengan nya . Sebenarnya , hari ni family aku pergi Kelantan . Pergi rumah abang aku . Dan aku ditinggalkan bersama abahku di rumah . 


Sob3 . Sedih . Porrah kau . Drama queen ! Kau yang tak nak ikut kan ? Hehehe . Memang aku ta nak ikut pun . Aku rasa cam tak berbaloi je aku ikut . Lagipun aku baru balik dari kelantan kan ?

Mereka ni pergi pukul 7 lebih pagi tadi . InsyaAllah petang ni balik semua ^^ sempat rehat ke ? Aigo ! thats why lah aku tak nak pergi .. Ngeh5 . 

Ouh ya ! lepas diorang pergi , tak lama lepas tu abang Long John aku datang umah :) Dia ajak aku pergi rumah dia then bawak broadband sekali sebab ta nak aku bosan ^^ sampai sana bukan aku online sangat pun :p abang long aku yang guna =.= 

Aku pun tak kisah mana sebab aku lagi suka duk main games GTA Vice City . Sedap meyh main rompak2 nie . Agaga ^^ Sengaja aku kumpul star police tu ceit ! sebenarnya firdaus yang main banyak . aku nak sentuh pun tak dapet . Aku sebenarnya main game Cake Cafe ke ape entah . Games sesuai untuk budak bawah umur macam aku . firdaus baru 7 tahun lagi hebat main game GTA . x aci ! Hurm =.='


No comments: