WARNING! Some of the English application (also the grammar) might be wrong as I'm not good enough in English.

Pages

From Me

Did you perform your solah before read the entries on my blog?
The Prophet Muhammad (peace be upon him) said: "A servant of God will remain standing on the Day of Judgment until he is questioned about his (time on earth) and how he used it; about his knowledge and how he utilized it; about his wealth and from where he acquired it and in what (activities) he spent it; and about his body and how he used it." - Al-Tirmidhi, Hadith 148

Sunday, 27 November 2011

Segmen | 10 Perkara Pelik Tentang Saya by Cekbolat

Annyeong Haseyo ...



10 perkara pelik tentang aku :-

1 . boleh tidur di mana jua aku berada :)

2 . suke makan keropok cicah hot chocolate

3 . akan muntah bila makan sotong 

4. bila terkejut aku tak jerit tapi aku akan senyap sambil mulut terbuka

5 . bila orang buat aku terkejut tapi aku tak terkejut , aku akan jerit kuat2 .

6 . suke merajuk tak tentu hala ^^ tanpa sebab yang kukuh 

7 . susah nak nangis :) 

8 . bila dah nangis , aku akan tertidur 

9 . kalau tidur takkan sedar pape walaupun time aku duk dalam kereta yang alarm nya berbunyi

10 . sangat suka angry birds

Done ! 

Mangsa tag :-



8 comments:

k.h.a.l.i.l.a said...

hahaa... no 4 tu klaka. boleh bayangkan dah.

shazwan: said...

terjah sini dr segmen yg sme :)
btol2. no 4 mmg klaka. haha

Sya Hyo-Sonn said...

@k.h.a.l.i.l.a

jangan lah bayangkan cam tu .. malu lah >_<

Sya Hyo-Sonn said...

@shazwan:

jangan lah gelakkan orang ..

CekbOlat-bOlat said...

hyeee.. bolat dtg lagi.. *grr
<< muke tak malu la kan..
haha..
nk gtaw.. anda dh di list
http://emybloggergirl.blogspot.com/2011/11/list-blogger-segmen-10-perkara-pelik.html

Sya Hyo-Sonn said...

@CekbOlat-bOlat

tau x po :p

Eza Boom Boom :) said...

yang ke-dua dan ke-tiga agak menarik..hehe..tapi kesian awak tak dapat makan sotong..seafood tu..

keh3...Eza datang sini dari segmen yang sama..huhu...baru ada masa nak terjah.. Salam kenalan ye awak :D

http://cheksunnyboomboom.blogspot.com/2011/11/segmen-10-perkara-pelik-tentang-saya-by.html

ceriteraliyana said...

cicah hot chocolate?? nk try la one day..=)