WARNING! Some of the English application (also the grammar) might be wrong as I'm not good enough in English.

Pages

From Me

Did you perform your solah before read the entries on my blog?

The Prophet Muhammad (peace be upon him) said: "A servant of God will remain standing on the Day of Judgment until he is questioned about his (time on earth) and how he used it; about his knowledge and how he utilized it; about his wealth and from where he acquired it and in what (activities) he spent it; and about his body and how he used it." - Al-Tirmidhi, Hadith 148

Tuesday 15 November 2011

Thanks A Lot To Kak Dieba

Annyoeng Haseyo ..

Hari ni gua (rasa cam plastik lak bila cakap gua2 ni) tukar2 . Aku lah lagi selesa. Hari ni aku nak wat entry for appreciate a girl who is sangat berjasa kat aku lam bab edit mengedit nie. Kalau nak harapkan aku blog ni jadi secantik nie memang tak ar . Hancuss terus blog nie . Entah2 minat nak blogging pun terkubur cenggitu jer ^^

Thats girl that i mean is -------------------------------
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\/


Akak nie dari dulu lagi baik , cakap pun soft je . Dah la baik , comel pulak tu plus lawa meh. Bangga weh dia panggil aku adik . Takde orang nak panggil aku dengan panggilan yang comel lagi cute tu . Sis Taici ade panggil aku Little tapi tu dulu . Sekarang dah tak .. Sob3 . Back to this akak , aku nak topup kat dia sebagai ganjaran dia edit blog aku but she said "Akak ikhlas la dik" Nie yang buat aku lemah ni. Aku tak boleh la , aku kesian sebab akak nia dah banyak wat perubahan kat blog nie sampai banyak KIM BUMku ade kat blog kan kan kan ?

Semalaman dia cari KIM BUM untuk adik dia sorang nie. Korang mesti hairan kenapa aku letak love2 kat header tu even aku tak suke kan ? Tu Kak Dieba yang buat n aku tak nak benda tu di buang sebab tu tanda aku faham perasaan Kak Dieba . Aku nak dia tahu disebalik masalah dia nie , ada aku dibelakangnya sebagai penyokong ape saja keputusan yang dia ambil
(jangan melibatkan nyawa sudah). 

And aku harap sangat dia bersabar . Penantian dia takkan sia2 punyer . Haha. Tetiba nak jadi doktor Cinta lak .. Aku punyer masalah pun x settle lagi . Tapi aku wat relax je weh sebab aku tataw bab cintan cintun nie . Aku pun tataw ape yang aku rasa nie ape jenis perasaan . Hehehe ..

Nota dari Arkitek Comel : 
Sorry .. Beta dah lari dari topik ^^ hehehe 

2 comments:

eliyaezlinalias said...

chantek lah tudung kak dieba awak tu! hehehe

Syaf Ismail said...

@eliyaezlinalias

thanks .. try la gi kat blog dia :))