WARNING! Some of the English application (also the grammar) might be wrong as I'm not good enough in English.

Pages

From Me

Did you perform your solah before read the entries on my blog?

The Prophet Muhammad (peace be upon him) said: "A servant of God will remain standing on the Day of Judgment until he is questioned about his (time on earth) and how he used it; about his knowledge and how he utilized it; about his wealth and from where he acquired it and in what (activities) he spent it; and about his body and how he used it." - Al-Tirmidhi, Hadith 148

Tuesday 22 November 2011

Lagu pada Blog mengganggu perjalanan BW

Annyeong Haseyo ..

Sawadikap . Masuk pintu , keluar tingkap :) Ape hal pulak dengan aku nie ? Tetiba je serabut . Meh sini aku cite skit . Korang mesti suka blogwalking kan ? Tapi ada benda yang mengganggu korang ketika berblog iaitu LAGU . Benda ni dah lama aku perhatikan . Dulu boleh la aku stop2 . Tapi sekarang aku dah tak tahan weh sebab aku nak dengar lagu blog aku .

La ni , aku pun tak tahan dengan lagu blog aku . Membingit aje kerja dia . Bila tuan dia pun rasa bingit agak2 aku mesti si pengunjung selalu je kata :-

Ek eleh , dia ni . Letak lagu dalam blog macam dia sorang je tengok blog dia .
Tak pun , mesti macam nie ....
Dia ni kan letak lagu dalam blog macam tak nak kasi orang blogwalking dengan aman .
Ataupun , cenggini ...
Eh , eh dia ni . Merosakkan speaker lappy o PC aku je .
Dan , macam nie mungkin akan berlaku ..
After this aku ta nak datang dah blog ni . Macam la best sangat lagu dia letak . At least jangan lah buat auto play .
OMG ! kata2 di atas mengurangkan mengunjungku yang telah sedia sedikit . Aku pun tataw nak kata apa , tapi totally aku serabut weh kalau dengar lagu banyak2 time aku BW . Aku bukak blog orang bukan satu2 , tapi sekali bukak tabs , 5 tabs .

Korang rasa larat ke pengunjung korang nak dengar kalau kelima-lima blog yang mereka kunjung pasang lagu ? Yang paling aku tak suka bila orang letak radio . Ya Allah , korang ingat orang ade masa sangat ke nak dengar radio tu . Nak dengar suara matlutfi90 pun tak senang .

Aku tak marah korang nak letak lagu but please jangan buat autoplay macam aku buat tuh . Memang serabut habis . See . berapa banyak serabut dah aku sebut . Betul2 serabut lah .

So , bila pikir punye pikir punye pikir aku nak buang lagu dalam blog aku . Dengan ini , benda alah ini

 --------------->

Akan ternyah daro blog aku ... FLASH AWAY !!!!!!!!!

2 comments:

khalila ishak said...

hehee... betul dulu sy pun letak lagu jugak. tp lame2 sy buang sebab rasa serabut bila pasang lagu banyak2. pastu kdg2 tak taw dr blog mana lagu tu play.

Syaf Ismail said...

@k.h.a.l.i.l.a

tau tak po :)